حقایقی در مورد جراحی پروتز سینه که نمی دانید
نوشته شده توسط : drmoussazadeh
عمل پروتز سینه از جمله روش هایی است که با استفاده از آن می توان به افزایش حجم و سایز سینه ها کمک کرد. بسیاری از بهترین پزشکانی که به ارائه خدمات زیبایی و انجام جراحی زیبایی سینه می پردازند عمل بزرگ کردن سینه با پروتز را از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی سینه زنان برشمرده اند که می توان موضوعی تامل برانگیز باشد. همه ساله تعداد زیادی از زنان در سرتاسر دنیا، عمل جراحی پروتز سینه را انجام می دهند و در واقع جراحی پروتز شایع ترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان ها می باشد. بر طبق مطالعات انجام شده میزان رضایت بیماران بعد از انجام این عمل بسیار بالا می باشد و انجام جراحی پروتز علاوه بر افزایش اعتماد به نفس فرد، باعث بهبود روابط زناشویی وی نیز شده است.
 
 
 
 
افراد مناسب برای جراحی بزرگ کردن سینه
 
خانم هایی که سینه های كوچكی دارند و می خواهند سینه بزرگتری داشته باشند.
خانم هایی که می خواهند عدم تقارن و اختلاف سایز و اختلاف شكل دو سینه را اصلاح نمایند.
خانم هایی که بر اثر شیردهی و یا لاغر شدن سینه های آنها كوچك و شل شده است.
عمل بزرگ کردن سینه چگونه انجام می شود؟
عمل بزرگ کردن سینه در كلینیك خصوصی انجام می شود و تمام مراحل توسط دكتر ثنائی انجام می گیرد. انتخاب محل عمل پروتز سینه به عهده جراح می باشد و جراح محل برش را به شما توضیح می دهد. معمولاً اسكار به جا مانده از عمل پروتز سینه از نظر زیبائی بسیار قابل قبول است. مگر در موارد كلوئید و اسكار هیپوتروفیك كه برای پیشگیری از آن باید تا چند ماه تحت نظر جراح باشید.
 
چه كسانی بهتر است عمل بزرگ کردن سینه را انجام ندهند؟
 
خانم هایی که بیماری داخلی جدی دارند.
خانم هایی که تصورات و انتظارات غیر عادی و غیر واقعی از انجام جراحی دارند.
خانم هایی که سابقه سرطان پستان در افراد فامیل درجه 1 و2 قویاً شدید است. به علت تداخل احتمالی پروتز در تصاویر ماموگرافی (رادیوگرافی سینه) بهتر است این عمل را انجام ندهند، گرچه در مطالعات مختلف علمی ثابت شده پروتز تاثیری در تصاویر ماموگرافی با روش های خاص ایجاد نمی كند.
 
سن مناسب برای جراحی پروتز سینه
 
برای انجام جراحی پروتز سینه محدوده سنی وجود ندارد. از زمانی كه بلوغ سینه كامل شده باشد این عمل قابل انجام است. هم چنین در سنین بالا و در سنین بعد از یائسگی مشكلی ایجاد نمی كند ولی بیشترین متقاضیان عمل بزرگ کردن سینه بین 20 تا 40 سال می باشند.
مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه ، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جود از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی پروتز سینه را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند. برای مشاهده نمونه کارهای پروتز سینه دکتر موسی زاده می توانید به صفحه ایشان در اینستاگرام با آدرس @drmoussazadeh مراجعه کنید.
عمل پروتز سینه یا به اصطلاح ماموپلاستی افزایشی می تواند تأثیر زیادی روی ظاهر پستان های شما داشته باشد و اعتماد به نفس و میزان رضایت از زیبایی اندام شما را به شدت افزایش دهد. ممکن است در سال های پس از جراحی پروتز پستان به دلیل افزایش سن، کاهش و افزایش وزن و سایر موارد نیاز به انجام عمل های جراحی اصلاحی برای حفظ زیبایی ظاهری پستان های خود داشته باشید. سعی کنید انتظارات واقع بینانه ای از این عمل زیبایی داشته باشد و برای کسب نتیجه مطلوب و حفظ ارتباط بلند مدت با پزشک خود، در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه دقت داشته باشید.




:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: